Balkongmys


Här har jag suttit och gottat mig sedan jag kom hem vid 22.30.tiden från jobbet. Jag har njutit med ett glas fresita, för att fira lite midsommar i alla fall, under tiden jag läst om Bingo Rimérs livshistoria och smaskat på godis som Fidde köpte till mig tidigare idag.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det är så himla mysigt att sitta där ute på balkongen. Visst det var lite kallt nu, men med en filt så blir det lite varmare. Slänga upp benen på den ensamma stolen och bara njuta. Det är härligt det.

 

Och ha synen på "grönsakslandet" om man blickar ner på vänster sida. Och ha synen på godsaker och myspys om man tittar mot höger gör det bara ännu mysigare och härligare.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sarah

Ser riktigt härligt ut! Supermysigt!

2011-06-25 @ 13:22:52

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0