Söndag i Halmstad

Det började med lite moln.

 

Sen blev det snabbt många och då blev det kallt så på med bikinitoppen och jeansshortsen igen.

 

Sen blev det mindre moln igen.

 

Men jag var så trött idag somnade flera gånger på filten i sanden. Jag orkade inte heller ta av mig jeanshortsen igen så de fick vara på. Sååå jag har en sååå snygg bränna nu. Jag vet inte vad jag tänkte när jag inte orkade ta på mig så mycket solskyddsfaktor heller. Tog några klickar på överdelen av kroppen. Tänkte att jag aldrig brukar få färg på benen ändå. Inbillande mig också att det är så kallt så då tar inte solen?!?! Hm. Behöver jag säga att jag ser ut som en kräfta nu? Vet inte om jag vågar visa bilden. Haha. Okej jag kan bjuda på en fläskig bild, så ni kan få er ett gott skratt. =)

 

 

 

 

 

 

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

ooooaaaaajjjjj.Hoppas du kan sova i natt! Hur ser Fridde ut?

2011-07-10 @ 20:48:35
Postat av: ♥ Lisabeth

Det gör svinont. Fidde ser likadan ut, FAST han var duktigare med solkrämen!

2011-07-10 @ 21:11:12
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Fidde

Lite röd är jag allt men de gör inte så ont. Använde ju som sagt lite kräm. Missade dock i knäväcken, så där känns det. =D

2011-07-10 @ 21:16:59
Postat av: Emilie

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ till apoteket och köpa aloe vera gel och lägga i kylen

2011-07-10 @ 21:40:03
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0