Himla skit

När jag vaknade i söndags i Karlstad kunde jag inte röra armarna "utåt", bara begränsat i sidleds. Idag äntligen börjar det släppa så jag kan rör som jag vill. Tror att det var min och Fiddes bugg under lördagskvällen som ställde till det. För det var inte som träningsvärk utan det kändes mer som att någon led hoppat lite på sniskan i axlarna. Jag vart i alla fall jätteglad idag när jag märkte att jag inte längre hade ont av axlarna.

Men under dagen har istället nacken och ner till skulderbladen. Så jag vet inte vilket som var värst. Grymt ont gör det i alla fall. Jag har legat med vetekudde runt nacken ikväll för att värma upp musklerna lite, vet inte om det hjälper något men det kändes skönt i alla fall.


(Att ha armen i det läget som jag har på bilden gick inte för sig innan vi veckan.)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Synd om dig med.:(((((

2011-07-22 @ 11:39:17

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0