Fredagkväll i Karlstad

Direkt när vi anlände till Karlstad åkte vi till Hammarö för att säga hej till den stundande brudgummen och gå husesyn, jag och Emilie har ju inte varit i det nya huset. Efter det begav vi oss till hotellet och snabbt som attan åt vi hotellbuffé för att sen hinna med att bubbla i bubbelpoolen på relaxen på hotellet. Vi hade sån tur så vi var helt ensamma i relaxen, så soft.


 

Klockan 22.00 stängde relaxen, men vi var inte sugna på att gå och lägga oss då så Fidde och Rille föreslog att vi skulle ut på stan en sväng och kanske spela lite biljard. Vi nappade på den idéen och gick ut vid 23-tiden.

 

Efter ett tag stannar båda männen utanför en port, de säger att vi ska gå in. Utanför sitter denna skylt, haha. Okej att de var lite stressade inför morgondagen men kris? Hihi.

 

Nej, skämt åsido. In genom porten och en trappa upp låg ett guldkorn. En fräsch bar med ca tio biljardbord. Jag har nog inte spelat biljard sen jag var på Gran Canaria för mer en 10 år sedan, så jag har ju inga skills direkt. Men jag fick i några "bollar" i alla fall. Jag trodde att tävlingsmänniskan, Fidde skulle bli putt om jag inte gjorde så bra ifrån mig men han var tydligen glad så länge jag lyssnade på hans tips, träffade den via bollen och en till och så länge jag inte sköt ner fel boll. =) Jag fick godkänt i betyg i alla fall. Det var mycket roligt, lite annorlunda fredags-underhållning.

 

 

 

 


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0