Skridskor är KUL!

I eftermiddags så snörade jag på mig skridskorna och varvade mig varm på Dammgatans isrink, medans Fidde skottade väg för mig. Jag är verkligen imponerad av Fidde, som han skottade alltså. Planen är ganska stor faktiskt, inte som Movalla då, men men. Finns en liten film lite längre ner, som Fidde filmat lite snett, tur är väl det för då ser man inte mina tappra försöka att vara isprinsessa så väl =) Har lite lust att åka imorgon igen, om inte på Dammgatan så kanske IP.

 

Medans jag snörade på mig mina skridskor hade Fidde hunnit att skotta 1/3 av planen...

Men han bara fortsatte, medans jag åkte och runt och störde honom =)

 

 

och snart kunde jag åka på hela planen.

 



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Pappa

Det ÄR härligt med vinter. Ska du med på en skidtur imorgon. Papps

2011-01-14 @ 23:15:28

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0