Gråtfest i Kanal5

Min tv-kväll blev en timme försenad ikväll, den skulle startat klockan 20.00 med Sofia's änglar. Men man kan visst inte planera allt. För när Fidde kommer hem så frågade han om han kunde kolla på hockey i vardagsrummet. Och eftersom jag är så smart och tvingar Fidde att ta bort den andra tvn vi haft, så slåss vi numera om en tv (I-landsproblem, I KNOW). Och med tanke på att han annars sitter vid datorn och kollar på hockey medans jag får götta mig i soffan så kunde jag inte annat än att ta ett steg åt sidan och bana väg för Fidde.

Men så finns det smarta saker så som kanal5play. Så jag kunde ju titta programmet, så fort det slutat på tv, på min dator. Strax efter att jag börjat kolla så var hockeyn slut så jag kunde återigen återta min plats i soffan och kolla genom HDMI-kabeln (toppengrej det där).

Jo, och då kom jag till rubriken då efter aningens mycket dravel. Först kollade jag alltså Sofia's änglar och om ni såg programmet så förstår ni att jag grät i princip igenom hela avsnittet. Vilket livsöde! Sen fortsatte min försenade tv-kväll med Den hemlige miljonären. Jag älskar den brittiska serien med samma namn och koncept. Jag tycker de hade gjort det svenska bra också. Det är verkligen tragiskt att se på, och höra andras livshistorier, pust. Som sagt gråtfest var det.


Nu ska jag sova.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0