Bort med kilon

Jag vill bara poängtera att detta är inget nyårslöfte! Detta är bara Lisabeth som är trött på vad vågen visar. Jag är också förbannat trött på att när man sitter ner så rullar byxkanten/leggingskanten sig ner över kullen till mage och liksom stannar precis under magen och love handles, det är obekvämt. För att inte tala om hur pinsamt och okul det är att gå och dra i byxorna hela tiden.

Så jag ska ta tag i mitt liv och gå ner några kilon. Bantning och äta nyttigt funkar inte för mig, utan jag kommer att äta som jag brukar (vilket inte är såå mycket), men kanske dra ner på chipspåsar. När jag tidigare gått ner i vikt så gick jag väldigt mycket (dels på jobbet men även på fritiden) och åt oftare, så det ska jag testa nu. Jag har redan kört 2st 30minuters pass på Fiddes crosstrainer, i måndags och idag, så det ska jag fortsätta med hade jag tänkt.

Nej, nu ska jag springa ner till tvätten och dona lite.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0