Det sa bara kras

Jag skulle byta en lampa i en av våra hallampor precis. Jag kämpade som bara den för att få "dän" glaskupan. Precis när tanken slår mig att den kan ju faktiskt gå sönder om jag trycker för hårt, precis då hör jag PANG, BOM, KRAS. Den gick förståss sönder. Jag fick en stor smäll av en bit som trillade på näsan. Sen var jag i chock. Jag satt på pallen och tittade ut över havet av glassplitter. Glaskupan gick verkligen i tusen bitar, om inte mer. Massa småsplitter överallt. Sen när chocken lagt sig så sprang jag fram till spegeln för att se hur det gick för min näsa. Det kändes värre än vad det var, den var röd och ett pyttesår blödde lite försiktigt. Sen var det ju bara att sätta igång med att sopa, sopa, sopa, dammsuga, dammsuga, dammsuga. Splittret hade spridit sig långt, ändå bort till soffan och mattan i vardagsrummet, även in i köket och kontoret.






Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Vilken tur att du inte fick glassplitter i ögat.

2011-02-15 @ 17:36:20

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0