Så glad!

Vad glad jag blev när jag var i affären idag. En av de som jobbar på mataffären där jag alltid handlar gick förbi mig när jag stod i kön och log som hon brukar göra när hon ser mig (säkert när hon ser andra också). Men sen vände hon tydligen och kom fram till mig igen och sa "Jag blir alltid så glad när jag ser dig, för jag tycker Lisabeth är ett så underbart namn!" Jag blev helt ställt av en sån komplimang så det enda jag fick ur mig var "Tack". Men jag ville ju också säga att jag också blev glad nu och kommer bli det varje gång jag ser henne också, men det är sånt där man kommer på i efterhand.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anonym

Ja, annars hade du väl sagt det självklara i det läget;)..."Min intelligenta syster "gav" mig det namnet och jag tackar henne varje dag!! Ska genast vidarbefodra denna komplimang till henne:)" HEHEEHEHEHE!!

2011-12-08 @ 17:45:11
Postat av: ♥ Lisabeth

Det kunde jag ju också sagt, men det var inte det som poppade upp första haha!! =)

2011-12-08 @ 18:58:41
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Kajsa

vad fint!

2011-12-09 @ 00:11:40
URL: http://kajsagronlund.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0