Jul 2011



Efter all mat var det vår tur att få besök av tomten, men Lukas blev lite besviken då det inte var tomten utan pappa! Haha. Så vi fick ta in en "ny" tomte som också var någon han kände igen, Jamie! Big fail!



Så Ebba tog vid julklappsutdelningen istället, och det fixade hon bra. Det tog lååååång tid då det var mååååånga paket.



Granen stod där grön och grann.


Jag kilade hem till mina föräldrar lite senare på kvällen, då jag inte var på tip top humör och mådde inte alls bra. Här hemma var "bara" min familj så det var lugnt och skönt. Precis vad jag behövde, så jag kunde vila min höft och mitt huvud. Det blev lite spel innan det var läggdags.


Idag på juldagen har mormor, farmor och farbror varit här och firat jul med oss. Såklart blev det julbord och julklappar.




Vi fick en fjärrutlösare till vår systemkamera i julklapp, så jag passade på att använda den när vi alla käkade julbord. Kul. Jag är jättenöjd!




Polkagris-tomten hade kommit till mor&far. Hihi. Pappa tyckte hans gamla Snubblarna-outfit (pappa, den långa i grön-gult) matschade julklapparna, så han kilade upp på vinden och letade upp den.



Så sött så!



Far & Mor i sina fina luvor som de gått runt med på huvudet i tre dagar. =)


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0