Sjuk

Igår vaknade jag med migrän vid halv fyra på morgonen och när klockan ringde vid tjugo i fem hade inte tabletterna verkat så jag stannade hemma och var sängliggandes hela dagen tills Fidde kom hem vid 17.30. Jag ömsom sov, ömsom läste bok och ömsom glodde på mobilen. Migränen kom inte ensam tyvärr, halsont och en gnutta feber kom också. Jag var helt däckad. När Fidde kom hem hade han med sig sockerdricka och tunnbröd, det enda som går att äta när man är sjuk. Så efter några tunnbröd orkade jag lämna sängen och ta mig ut till soffan ett slag. Idag har jag varit uppe sedan klockan 10. Halsen är oförändrad och jag svettas och fryser om vartannat. Huvudet är det lite sisådär med, ingen migrän i alla fall men lite efterdyningar känns av.

Imorgon hoppas jag att jag bara har lite halsont så jag kan åka till jobbet, jag är såå uttråkad.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Stackars lilla dej, både migrän och ont i halsen med feber. Hoppas det bättrar sig snart.

2011-08-25 @ 10:59:02

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0