Seg

Jag gillar inte att vara så här energilös och seg. Jag orkar inte städa upp det sista från helgen och resan här hemma det ligger lite kläder på hög och andra grejer lite överallt. Jag bara blundar för det och sätter mig vid datorn. Varje kväll ställer jag klockan på 09.00 och 09.30 och säger till mig själv att jag måste gå upp då så jag hinner vakna och städa i ordning eller pyssla och dona hemma. Varje morgon snoozar jag till 10, 10.30 och idag kl. 11. Nu blev dagen istället väldigt kort hemma och jag får stressa till affären och bort till Clara för att lämna en present. Så korkat av mig. Jag undrar hur det ska gå imorgon och på fredag...

Jag måste absolut gå upp tidigare imorgon för jag måste packa weekend-väskan. Vi drar till Stockholm i helgen och umgås med Fiddes gamla vän Mojje och hans tjej Carro. Vi skulle egentligen åkt till Hökensås på Fiddes årliga "släktträff", men efter många turer fram och tillbaka slutade det med att vår stuga avbokades. Tråkigt men så blir det ibland. Eftersom vi ändå inte planerat att vara hemma denna helgen tänkte vi att vi passar på att åka till Stockholm då. Det ska bli kul. Jag blir ju så lätt deppig efter semestern så jag behöver något att se fram emot för att klara ut den första veckan.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0