Nytt bord

Jag har läääänge letat efter ett pelarbord/litet bord till köket. Som jag hade tänkt att ha mellan pallen och stolen jag redan har där. Så att någon vän kan sitta där och softa medans jag fixar och donar i köket. Idag äntligen fick jag tag i ett på Erikshjälpen i Jönköping. Jag vart orolig att det inte skulle passa och att pallen skulle vara för hög men oj vad fel jag hade. Det blev precis som jag tänk! Super duper bra. Mysigt också. Nu fattas bara en annan taklampa för den vi har nu gör mig tokig och den passar absolut inte in. Sen ska jag också få hjälp av Clara med att måla benen på köksöarna vita. Sen tror jag att jag är nöjd med köket. Då är det bara resten av lägenheten som behövs upphottas och mysas ner lite till.


Så vad tycks om min lilla hörna i köket?


 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Det blev verkligen mysigt.

2011-08-28 @ 10:47:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0