Jobbångest

Ogillar starkt att ha den hära nervösa känslan som jag har nu. Jag ska om 1,5 timme åka till jobbet och puh det var en månad sedan sist. Jag är inte redo än att börja jobba. Jag ska försöka hålla mig sysselsatt tills jag ska åka för annars bryter jag ihop. Nu ska jag cykla upp till farmor och låna hennes bil och sen ska jag laga mig lite mat och sen är det dags. Usch det knyter sig i magen. Jag vet att det blir bra så fort jag kommit in på jobbet men nu innan är det pain. Jag är överlycklig att jag jobbar eftermiddag för annars hade gårdagen varit helt förstörd. Nu kunde jag i lugn och ro umgås med familjen och också kolla på några avsnitt True blood med Fidde på kvällen. Hopp, nehe, nu måste jag kila till farmor.


Hoppas det gick bra för alla andra som började jobba idag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0