Fyra bilder från helgen

Så mycket barndom och sensommar som sköljer över mig när jag drar upp morötter från farmors trädgårdsland. Tyvärr hann jag inte gno en i gräset och äta direkt eftersom vi skulle iväg men när vi åt igår så sköljde jag bara av dem och så åt vi dem med lite jord på. Det är det som är charmen. Sååå goda var dem. Mmm.

 

Hela lördag eftermiddag och kväll (och natten) umgicks jag och Fidde med denna sötfis, hans föräldrar och morföräldrar också. Vi fikade, åt jättego oxfilé och sedan kräftor. Kvällen avslutades med chips och pappas Italien-film.

 

Nu när det börjar lida mot höst så har jag konstigt nog fått någon energi. Jag har fyllt alla fönster med blommor, jag har många projekt i huvudet och jag har börjat baka igen. Igår blev det ett gäng frallor som smakade utmärkt till frukosten idag.

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Vilka underbara bilder du lagt in. Kameran var ett riktigt kap för din blogg.

2011-08-29 @ 17:47:21
Postat av: Joanna

Ja, väldigt fina bilder, en speciellt;)

2011-08-30 @ 00:22:23
Postat av: evelina <3

Herrrregud vad ville är lik dig och joanna när ni är små.. Ögonen. För det är Ville eller ?

2011-08-30 @ 18:55:16
Postat av: ♥ Lisabeth

Ja på denna bilden är Ville ganska lik oss på ögonen, det har du rätt i! Yes Ville blir hans namn, inte Wilhelm ;)

2011-08-30 @ 21:16:51
URL: http://lisabeth.se
Postat av: www.knorkan.blogg.se

Vilka vackra rosor!

2011-09-01 @ 20:39:01
URL: http://knorkan.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0