Wihoo det är vår!

Jo, det är det för min hals kliar, näsan är täpt och rinner stup i kvarten och ögonen kliar. Men o så härligt det är ändå att det är vår ute. Hemma hos oss är det också vår och påskigt. Jag har idag bytt de vanliga kökshanddukarna till påskhandduk, den vanliga grytlappen till påskgrytlapp och den "vanliga" våriga diskmedelspumpen till en lite somrig och härlig påsk pump, i citrongult.


 

Åkte förbi Lidl på vägen hem och köpte ett packe med fina rosor att pryda bordet med efter att tulpanerna blommat över.

 

Det är ju så härligt att släppa in lite vårluft (tyvärr också pollen) i denna instängda lägenhet.
Det är också mysigt att höra fåglarna utanför. (Fint att palmen kom med på ett hörn också)

 

Nu ska jag springa och steka till lite spättafilé och koka upp de pärer som Fidde står och skalar, just i detta nu. Det blir det till kvällsmat innan jag får hoppa i säng igen.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Skönt att jobbet verka funka. Ta det lugnt till o från jobbet.

2011-04-18 @ 19:54:26

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0