Optikerbesök

Ikväll var jag hos optikern för en linskontroll. Det har gått helt okej, men de har skavat lite när jag har varit inomhus. Det känns mycket bättre utomhus, så de var perfekta när jag åkte skidor. Så jag fick ett par nya, som jag ska testa tills nästa vecka. De var mycket smidigare att sätta i och känns inte alls, så det verkar ju vara toppen. Men en sak är ju så jäkla jobbigt när man är hos optikern. Dessa jäkla frågor om det blir bättre när de gör si eller så, "Är det bättre nu?", "Syns det någon skillnad nu?", "Hur känns det om jag gör så?" och bla bla bla. Herregud man minns ju inte hur det såg ut innan och man glömmer snabbt hur det var nyss. Ibland får jag också för mig att de säger en del saker för att sätta dit en, typ "ahaa, hon säger bara så för att.. bla bla bla". Man vet ju aldrig. Men huvudsaken är ju att jag ser ju med linserna i alla fall.




 

Så, vilken ser ni bäst på? Den högra eller vänstra?



Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Jag håller med dej helt och hållet ang. optikern. det är så dumt med deras frågor, man vet ju inte vilket som är bäst om det inte är väldigt stor skillnad

2011-04-06 @ 13:06:34

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0