Om jag kände mig dum idag, O JA!

Jag gick och lyssnade på Christer på jobbet och ämnet var "missförstånd/missuppfattningar". Det är roligt att lyssna på andras missuppfattningar osv. Men en sak fastnade! I all hast så nämnde Rebecca att "Som att man tror att apotekarnes must heter apotekarens". Jag blev helt paff. Jag har alltid trott att det var apotekarens. Jag trodde att hon måste ha vänt på det. Att det var apotekarens och att man missuppfattat det för apotekarnes. Haha. Så det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att jag letade upp en gammal PET-flaska från märket i garderoben. Shit vad förvånad jag blev. Det stod ju faktiskt APOTEKARNES!


Bildkälla

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Stine

Men gud! Nu känner jag mig också dum, har allltid trott att det har hetat apotekarens. Nu vänds ju hela min bild upp och ner!

2011-04-27 @ 11:59:23
URL: http://kristinesoldal.blogspot.com/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0