Nytt jobbuppdrag

Försäljningen igår gick väl sådär skulle man kunna säga, ca. 200kr i vinst var. Men det var roligt. Det var väldigt skönt att bli av med en del tunga saker som jag har lite svårt att sälja på tradera. Och kan säga att det var sol och varmt i Växjö. När jag kom hem och ställde mig framför spegeln så var det en kräfta som mötte mig. Helt knallröd i ansiktet.

När jag kom hem från Växjö så var det snabba ryck, hem och byta om för det vankades bio i Jönköping med Evelina, Ida och Sarah. Water for elephants står på schemat. Den var mysig, vi gillade den. Ingen oscarsnominering kanske, men en mysig söndagsfilm. Helt klart sevärd. Sen var det fort hem och hopp i säng.


Idag ringde klockan 4:30. Det är ju inte så att man hoppade upp vid den tiden. Men det gick bra. Köra gick också bra. Första intrycket och första dagen var positiv. Här fick man information, fick snabbt och lätt reda på vem man ska vända sig till osv. Fick t.o.m en egen mapp med information för oss inhyrda, sånt gillar jag. Arbetsledaren var störtskön och bjöd på kaffe och stod och snackade ett bra tag. Min upplärare var också jättego, och hjälpsam. Så det är tråkigt att det är så långt att åka! Det är inte ångest inför imorgon i alla fal och det är ju bra.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Skönt!

2011-04-18 @ 17:25:33
Postat av: Mia

Nu har jag äntligen hittat vart jag ska skriva kommentarer.

Det var väl gott att bli av med lit på loppis. Hade jag vetat att du bakat så mycket gott så hade jag kommit och hälsat på.

Kram

2011-04-18 @ 17:44:48
Postat av: Lisabeth

Vad glad jag blir, Svärmor att du äntligen hittat "Vad säger du"-knappen =) Hoppas på många kommentarer nu =) Ni är välkomna på fika närsom!

2011-04-18 @ 18:53:19
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Emilie

Va skoj att det nya jobbet var bättre. Vad heter det?

Vad har du för goa tider nu då och hur länge får du vara där, som du vet?

2011-04-18 @ 21:55:55
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mormor Inga-Lill

Det var ju roligt att nya jobbet var riktigt bra, det är du värd efter det andra trista du hade. Hoppas du får ha det lite längre, fast det är ju det med körningen, det är ju långt. Synd.

2011-04-20 @ 13:58:24

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0