Lördagstur

I eftermiddags åkte jag och Fidde på tur. Jag är nervös inför nya uppdraget på måndag så jag måste åka och reka innan så jag vet vart jag ska ta vägen, så jag slipper virra runt på måndag halv 6 på morgonen. Inte så kul. Så vi tog bilen och drog till storstaden Gislaved. Efter att vi tittat ut min rutt och vart jag ska ta vägen så körde vi runt för att leta efter någonstans att äta. I Gislaved var det svårt att hitta något. Så vi chansade på Anderstorp och där fann vi en pizzeria. Jag har alltid tänkt att Anderstorp och Gislaved är som Skillingaryd. Men tusan Gislaved har ju en gågata med affärer som Lindex, Kappahl & Dressmann mm. Det har ju inte vi. Väl på pizzerian så tyckte Fidde att jag skulle ta någon annan pizza än den jag alltid tar, tomat, ost, skinka. Jag sa att jag faktiskt förr åt med räkor på också, och att jag nog skulle slå till på det idag. SÅ idag åt jag den första "Capri"-pizzan på säkert 10-12år. Men den var inge vidare god. Det var som en damm mitt i pizzan med vatten. Blä.

Sen vi kom hem har jag bakat, bakat, bakat och plockat ihop till loppisen som jag ska åka iväg till imorgon. Trots att jag har plockat hela veckan till den loppisen så tycker jag ändå att jag inte vet riktigt vad jag ska ta med mig. Jaja, det blir nog bra till slut. Nu ska jag kila iväg och ta ut den nästa sista plåten med macaroons för idag.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Heja Fidde!

2011-04-16 @ 22:59:50
Postat av: evelina <3

NOSTALGI! Hur många sånna pizzor har inte du o jag ätit i våra dagar??

hahaha

2011-04-17 @ 00:25:31
Postat av: Linn

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 21:42:39
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: ♥ Lisabeth

Linn: Nej det är ingen vad jag vet som har det problemet...sök efter lisabethhh.blogg.se så ska det funka bra! Hoppas det löser sig och att du kan följa min blogg.

2011-05-08 @ 20:04:05
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0