Jag hänger på femkampen

Ja, jag hänger här idag och manglar lakan och tvättar täcken. När jag stod i köksfönstret och tittade ut alldeles nyss såg jag något som inte stämde. Ingången till den lilla fågelmatsbollen, som hänger i boken utanför fönstret, var täckt av en stor svartbrun lurvig svans. Först blev jag lite rädd att det var fågelungar eller något där i som blev uppätna. Men sen förstod jag att det måste vara en liten ekorre som är där och knycker lite mat. Och mycket riktigt när jag kom tillbaka med kameran så tittade den så sött ut. Sen kikade han snabbt runt om det var någon som märkt honom för att sedan snabbt kila ut i skogen mitt över gatan igen.





 

 



 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Hihi det kanske är årets bild?

2011-04-12 @ 22:02:13
Postat av: Papps

Underbara bilder

2011-04-13 @ 19:06:51

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0