Fin påsk!

Vilken fin påsk! Vädret har ju varit toppen varje dag. I fredags var jag och Fidde inne i Jönköping och shoppade loss. Massa nytt och fint. När vi kommit hem så pysslade vi med tårtdekorationerna och tårtor. Jag kan säga att jag ALDRIG kommer att göra denna tårta igen. Men så här blev slut resultatet

 

På lördagen var det pyssel igen. Göra klart tårtan och plocka ihop allt som skulle med till Emilie och Richard. Vid kl. 4 var det dags för mat hos dem. Vi satt ute medans maten plockades i ordning, så härligt med sol och värme. Dock fick jag sota för det när jag kom hem, ögonen rann och näsan igentäppt.

 

På söndagen var det dags att fira Ebba på Dammgatan. Hon fyller tonåring på fredag. Grattis grattis. Innan dess åkte vi hem till mamma och pappa och åt lite middag. Jag var så snorig och mådde allmänt dåligt så jag orkade inte laga mat så då passade det bra att tigga lite mat =) Oxfilé och potatisgratäng, super gott. Fidde och pappa passade på att övningslå lite på gräsmattan.

 

 

Sen åkte vi som sagt till Vaggeryd och firade Ebba. Efter fikat göttade jag mig i solstolen medans bröderna Johansson spelade boule runt omkring mig och Becca. Livsfarligt. Jag och Fidde var trötta och jag var slö så vi åkte hem ganska snabbt, på hemvägen hyrde vi den senaste Harry Potter filmen. Den var okej, man blir sugen på att se part 2 NU!

Igår var det bara slapp i soffan tyvärr, hade gärna velat vara ute och gotta mig i solen men jag var ännu snorigare idag.

 

Alldeles strax ska jag kila bort till Johanna på Fröken Klipp och äntligen klippa till min risbuske till hår. Sen vid kl. 13 ska jag åka till Gislaved och jobba. Det är inte sååå lockade att gå in och ställa i en varm fabrik när det är så gott väder.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0