Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Är hon seriös?!

Jag vet att några som läser min blogg också kollar på "Svenska Hollywoodfruar" och igår var det ju "närgånget" igen och fru Winter var med. Jag vet inte vad jag ska säga om henne. Jag fick mig ett skratt när jag såg hennes tralier för hennes film i förra säsongen och jag började undra om hon är seriös eller om hon liksom gör allt som ett skämt. Men det verkar ju som om hon är ganska seriös med det hon gör. Nu har hon ju också satsat på en sångkarriär.

Jaå...ni som såg programmet igår såg kanske hennes video, men här kommer den igen...Lyssna och NJUT!!! ;)



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

haha! den människan alltså

2010-05-18 @ 22:23:39
URL: http://kajsalicious.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0