Himla skit och piss också.

Jag har nog räknat fel, jag kommer inte att ta studenten till jul, utan måste nog gå en termin till. Det hade jag inte räknat med. Dock funderar jag på att läsa på en annan skola på distans istället, för där finns ett "program" som skulle passa mig perfekt och det är komvux.
Eftersom många av de kurser som ingår i detta programmet inte finns tillgängliga på fenix, på något konstigt sätt. De finns med om man söker på schemat men man kan inte välja dem?! Hm. Jag har inte längre lust att kämpa för att hitta några kurser som intresserar mig för att jag ska få ett fullständigt betyg, det är väl bättre om jag läser kurser som jag kan ha användning för när jag väl ska jobba och som samtidigt bidrar till att jag får ett komplett gymnasiebetyg? Eller? Det tycker jag. Hoppas kommunen tycker likadant.



Från Jensen Education

"Är du duktig på att planera och strukturera? Tycker du att det är viktigt med detaljer? Är du noggrann och effektiv? Då är det här utbildningen för dig!

Som administratör kan du arbeta i ett administrativt yrke, som kontorist eller assistent. Administratörer återfinns på små och stora arbetsplatser, inom offentlig såväl som statlig sektor och i nästan alla branscher. Du får lära dig Officepaketet, som är ett viktigt redskap i det dagliga arbetet. Du får också viktig kunskap inom administration och ekonomi, områden som ingår i en administratörs arbete.

Möjliga framtida arbetsplatser:
Tjänsteföretag • Industriföretag • Skola • Ideella organisationer och föreningar • Statlig förvaltning • Kommun • Landsting • Bemanningsföretag • Bank"



Låter inte det bra?? Ha?! Ha?! Jag tycker det skulle passa mig som handen i handsken i alla fall.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0