Nyklippt!

Kanske inte den bästa bilden men, det är i alla fall kortare än tidigare, typ 10cm och så är det etapper fram... Inget hej-kom-o-hjälp-mig-grej utan ganska plain och vanligt.

 

Efter Johanna varit här och klippt mig så tog jag faktiskt cykeln bort till gamla jobbet och stegade in där för att arbeta några timmar. Ska tillbaka imorgon också, och förmodligen någon dag i veckan efter det. Kul och skönt med lite inkomst =)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Isa

men herre guud!! har du så himla långt hår nu?? wow. okej, haha, då fattar jag vad du menade med att 10cm på ditt håt va typ 2cm! haha. jättefint va det iallafall!

kram

2010-03-30 @ 20:28:16
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0