Konversation mellan Fidde & Bettan

Denna konversation ägde rum i veckan...

Konversationen inleddes med att Fidde rapar

Bettan: Mee, måste du rapa, fisa o andas jordnötsluft på mig?! Speciellt när det är strängt förbjudet för mig att göra samma sak mot dig?!
Fidde: Men det är bara jag som får göra så! Haha.
Bettan: Haha, skit kul!

...lite senare

Bettan: Älskling, när vi flyttar till hus, kan vi inte köpa oss en minigris då? Jag vill verkligen ha en.
Fidde - med väldigt mjuk röst och ett stort leende på läpparna: Det är just därför som jag får rapa & fisa, jag ber aldrig dig om att vi ska köpa någon jävla gris. Haha.

Fidde tror att detta är slutdiskuterat, ICKE säger jag.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Jag fattar inte detta inlägg!! Menar han att du redan har en stor gris som rapar och fiser så att du då inte behöver en liten eller vad menas?;)

2010-03-06 @ 16:17:47

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0