Sommar i P1

"Sommar i P1" drar snart igång idag släppte Sveriges radio listan på årets sommarvärdar. Jag blev rätt besviken faktiskt...det var inte många som var "Wow, va kul och lyssna på henne/honom, det blir intressant", utan snarare, "Okej, har jag inget annat att lyssna på kan jag väl lyssna på honom/henne, det kanske blir intressant".

Några som ändå kan vara lite kul att lyssna på är: Ulf Malmros, Annika Östberg, Johanna Koljonen och Josephine Bornebusch. Sen om jag jobbar kan jag tvinga mig att lyssna på några andra bara för att.

Lite tokigt att läsa i listan, för det står efter varje person, utom en, vad de jobbar med eller vad de är kände för, men efter Annika Östberg står det ingenting.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0