Ljuset håller mig sällskap

Jag var inne på Svenska filminstitutet för att kolla på fakta om "Ljuset håller mig sällskap" och så tittade jag på medverkandelistan... det är rätt coolt tycker jag att läsa stora kända skådespelare som Julia Roberts, Susan Sarandon, Stellan Skarsgård och Woody Allen i samma spallt som "Familjen Åberg". För er som inte vet så är "Familjen Åberg" = min farfar och farmor. Jag är stolt =) Jag visste ju att de är med i ett klipp men jag trodde faktiskt inte de skulle stå med i några listor.

Ja visst de hade ingen framträdande roll och de träffade inte någon av kändisarna men det är ändå stort att de står i samma spallt, i samma sammanhang, tycker jag i alla fall.


God natt.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Cecilia

Grattis till dem! :)

2010-01-17 @ 14:02:54
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nähä, när var det här??

2010-01-17 @ 21:51:56
Postat av: lisabeth

det är ju en film om sven nykvist o som du kanske vet Lisa så är det ju farfars kusin och då fick de vara med i ett klipp i filmen om honom...tror det var typ år2000 eller något sådant!

2010-01-17 @ 21:56:14
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0