Så tokigt det kan bli

Någon kanske minns att jag ett knasigt ticks för mig, jag har typ spott-mani. Jag spottar alltid innan jag sätter mig på toan, alltid efter och flera gånger om i handfatet. Knäppt jag vet, men det är något som jag inte kan sluta med.

Det jag skulle berätta hände igår. Jag skulle blåsa ut ljusen, för att vi skulle gå och lägga oss, och jag tänkte på att jag skulle gå till toaletten efteråt och borsta tänderna och så. Och när min hjärna tänkte på det så automatiskt så började jag spotta på ljusen istället för att blåsa ut ljusen. Det blev en sån chock, det var jag iinte beredd på och Fidde tittade förvånat på mig när jag står och asflabbar åt mig själv. Han skrattade ganska gott efter att jag berättat vad som hänt.

Det var heltokigt skulle man kunna säga.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0