Julfirandet är över

Idag är julfirandet över för i år. Julafton firades det hos min mor och far, med min familj, min mosters familj och mormor, farmor och farbror. Tomten hann inte att komma till oss i år så, pappa fick hoppa in som vikarie. Jag fick allt jag kunde önskat och lite till.

Idag har det julfirats hos svärföräldrarna. Fiddes familj firade tillsammans, bröder, syster och brorsbarn. Återigen fick jag en fin present av svärmor, ett superfint kakfat. Det slår t.o.m. det jag gjort själv. Så fick vi en äggkokare också jag och Fidde. Som tur var kunde tomten komma idag, menar det hade ju varit synd om inte Lukas, Tilda & Linnéa hade fått träffa tomten idag.

För våra julklappspengar har vi tänkt att köpa en garderob och en köksassistent. Assistenten är det snarare jag som tänkt att köpa eftersom det är jag som behöver lite hjälp i köket =) Bilder kommer när sakerna är på plats.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0