Fyndade istan idag...

Två par byxor på MQ på rea, 149kr st, nedsänkta från 399kr så himla bra, två till priset av ett annars (mindre än ett par till och med) Jag har redan ett par liknande i svart och har älskat dem. De beiga har jag gått runt i sen jag kom hem och det känns knappt som jag har byxor på mig, så goa är de. Nästan bättre än mysbyxor.


 

Jag och Emelie var också på torget i förmiddags och jag kunde inte motstå att köpa blommor, älskar de fina gladiolusen. Det passar ju idag också eftersom de är ett år sedan just denna fina sort (fast chockrosa) prydde festlokalen på Joanna och Pers bröllop. Grattis på bröllopsdagen, på dagen alltså, imorgon är den "riktiga"!

 

 

Fast de är såklart finare utslagna, men de kommer väl om någon dag.

 

 


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0