Nu ska jag betygsätta min första egengjord...

img_0181 (MMS)

Nu ska jag betygsätta min första egengjorda  "drömtårta". Jag är nog den värsta kritikern denna stackars test-rulltårta kommer möta så jag ska gå lugnt fram. Betyg 1-5 Utseende: 5 Mängd smörkräm: 5+ Rullningen: 3 (hyfsat för första gången, aningen för mycket socker) Smak: 5++ (perfekt!) Meeen jag har ju lärt av den bästa drömtårtebakaren! Mormor. Inte undra på att den blev godkänd!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Mums, när får jag smaka:)

2010-04-22 @ 21:59:15
Postat av: Fanny

Ååå, den såg ut att vara en riktig 10poängare :). Kan du inte skicka receptet till mig? Blev hemskt sugen på en mormor-kaka :). Kram

2010-04-22 @ 22:22:30

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0