Hurra för Apps:en!

Måste återigen hylla appsen som finns till iPhone! Jag är ju sämst på att somna in och jag har vågljud och delfinljud och massa sånt på cd-skiva men det orkar man inte krångla med när man ska sova. Så igår när jag låg i sängen och inte kunde sova så kom jag på att det borde ju finnas något relax-ljud eller insomningsljud på App store. Såklart det fanns det och bra sådant också. Mycket smidigare att ha det i telefonen än att släpa med sig en cd-spelare överallt. Det fanns både Ocean och Tropic =) I ocean finns det allt mellan valljud, delfinljud till stora vågor och vattenfall. I tropic finns djungelljud, med djur och skog och allt vad det innebär. Härligt med andra ord.


Det finns så sjukt mycket program till iPhonen, det är helt sinnes, och då har jag ändå inte jailbreakat den!

Andra favoriter är kalaha och fyra i rad.


 

Bilderna är från apple.com



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0