För er som undrar...

Jag tror inte att ni är så många kanske men, för er som undrar vad som hände med funderingarna kring att köpa köksön och vad Fidde sa. Här kommer svaret:

Fidde: Gör va fan du vill, om du vill lägga pengar på något vi redan har så gör du det! Jag skiter i vilket.

Ja, eller typ något sånt var det han sa.

Så sagt och gjort, jag åkte till Ikea och köpte med två köksöar och titta så bra det blev!


Jag är nöjd, dock ska jag väl någon gång orka olja resten av träet och inte bara bänkskivan som läget är nu. Jag håller också på att sy en hissgardin till köksfönstret så det ska slippa så så dystert och deppigt ut i mig kök. Jag klarar inte riktigt av när det är så förbannat ljust allting, väggarna, köksön, golvet, köksluckorna, köksbänkarna, lampan och gardinerna. Men snart ska det bli ändring. Återkommer med bilder på hissgardinen när den är färdigsydd.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Kajsa

ja det är jag!

gash vad pysslig du är förresten :)

2009-09-17 @ 18:47:50
URL: http://kajsalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesnyggt!!



//Elenor

2009-09-17 @ 20:41:12
Postat av: Fidde

Ja har5 man inte någe och göra så fixa man sig det =D Olja på älskling. .

2009-09-18 @ 13:27:11

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0