Tröjan är återfunnen!

Min tröja som jag saknat sedan slutet på juli är återfunnen!

Så här gick det till när jag hittade den:

Jag kom ut ur duschen och behövde klä på mig. Jag tänkte "åh, jag vill ha på mig mina goa slappa harlemsbyxor och mysa i ikväll" så jag gick till min garderob och letade i min mys-/träningskläder-låda och rafsade runt. Jag kände det mjuka tyget och drog i det jag trodde var mina goa mysbyxor. Vips så hade jag något i handen som jag inte kände igen. "Lindex" stod det i nacken och knapparna var något jag inte kände igen, jag tänkte igenom min garderob i huvudet och försökte placera detta tygstycke, och det blev ingen "Search found" inte. Men så höll den så där framför mig som man gör med en tröja när man tittar och studerar en tröja. Jag tänkte att det kan inte vara sant! Men det var det. Det var min försvunna tröja, den jag slutat leta efter för jag trodde att den blivit stulen i husets tvättstuga. Oj vad pinsamt det är när jag tänker på det att jag ringt till hotellet vi bodde påi Karlskrona och att jag beskyllt folk i huset för att vara tjuvar. Förlåt.

Nu när min tröja är återfunnen så skiter jag i att jag inte hittade mina mysbrallor, jag har så många andra, men ingen tröja var likadan som den jag nu har i min ägo igen. Aldrig ska jag tappa bort dig igen.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0