Stor skillnad i text men samma skit i huvudet

Jag märker stor skillnad på mitt sätt att skriva sedan denna bloggen startades för snart tre år sedan. De första inläggen kan jag knappt begripa. En sak som stör mig är att vissa saker skrev jag lite sådär hemlighetsfullt, typ så att bara JAG skulle fatta vad som menades. Jag ville ju inte hänga ut någon eller skriva något elakt. Men nu bara jag stör jag mig på det för jag minns ju inte vad det rörde sig om...arrgghh.

Ett lite roligt inlägg som jag kom över var ett om första snön, och då använde jag mig av typ samma mening som jag använde mig av i förra veckan "Man blir lika förvånad varje gång". Ja, ja, det kanske inte var så kul information, det kan jag erkänna. Det lät roligare och finurligare i huvudet än när det blev nerpräntat.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0