Spark i baken

Idag fick jag verkligen sparka mig i baken och sätta igång med kursen Medicinsk grundkurs. Redan när jag började kände jag att det skulle bli stressigt och det blir ju inte mindre stressigt om man aldrig sätter igång. Nu sitter jag och svarar på massa frågor och sen ska jag skriva en reflektion om de olika utvecklingsfaserna.

Skulle varit en riktig plugg-dag idag, för Ewelina skulle kommit hit och vi skulle pluggat Historia men hon fick fara till sjukhuset med sin mor, jag hoppas allt gick bra. Men som sagt istället fick jag igång arbetet med Medicinen, vilket var mycket bra. Jag och Ewelina får ta igen det någon annan dag.

Tråkigt inlägg, sorry.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0