Sadlar om

Jajjemänsan, Ut med Svenska C och Engelska C, In med Medicinsk grundkurs, Etik och livsfrågor och Teckenspråk.

Jag vill inte göra om samma misstag som i gymnasiet så innan jag hann och tabba mig regält så satte jag ner foten och sa ifrån att C-språk är inget för mig, vilket jag visste när jag övertalades av SYOn till att läsa det. Så imorgon ska jag på en samling för Komvux Omvårdnad, spännande. Jag som aldrig trodde att jag skulle läsa något sådant. Och tro nu inte att jag ska bli sjuksköterska som halva släkten nästan är, det har jag inte tänkt, utan jag vill bara ha en allmän kännedom om kroppen osv.


Jag kände att Engelskan och Svenskan bara blev för mycket och för stor press. Istället för att må skit och lägga ner allt så gjorde jag kanske inte det andra skulle gjort, men jag gjorde det som är bäst för mig, punkt slut.



Bilden lånades härifrån


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

HaHa!! vad säger du Joanna! tror du inte syrran kommer att hamna i det stora framtidsyrket med de snabba karriärs-möjligheternas och löneklippens jobb!!!syster Tinna

2009-10-06 @ 18:04:34

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0