Ont, det gör ont.



När jag första gången såg dessa underbar klänningar så blev jag så nyfiken vad de kostar, eftersom jag brukar ha bättre smak än vad min plånbok tillåter. Eftersom det var kärlek vid första ögonblicket så måste det ju innebära att de kostar några lusentappar...min vanliga tur, tänkte jag! Men hör och häpna, dessa skönheter går loss för 420kr och 580kr. Det är ju ändå "överkomligt" för en fin party dress, till Nyårsfesten t.ex.! Jag hade räknat med typ 2000-3000kr.

På ett sätt hade  det varit bäst för då kan man bara liksom gå vidare och inte tänka på dem mer, utan bara gå in ibland och dregla. Men nu när det ändå är typ "normala" priser så gör det så ont! Med en månadsbudget på 2600kr så är inte prio ett fina klänningar, tyvärr! Just nu är prio ett, mat och en jacka! Detta ska jag se till att fixa imorgon är det tänkt.

Nog med blaj blaj, nu ska jag vila vid tvn, jag har haft fullt upp i ett dygn nu så jag ska ta det lite lugnt nu.

Ha en go kväll.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

älskar den svarta.

2009-10-27 @ 15:29:24
URL: http://mekicadisa.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0