Så ointresserad

Jag håller på med Samhällskunskap B uppgifter och just nu är jag så ointresserad av dessa uppgifter. Mina kräkreflexer får träning varje gång jag öppnar dokumentet för att påbörja arbetet.
Det handlar om internationell politik och frihandel, bara namnet gör att man får rysningar. Jag trodde först att "ja, men detta ska nog gå smidigt", skriva lite om EU och FN och så. Men icke. Frihandel var värre, jag fattar ingenting och allt jag läser försvinner från min hjärna så fort ögonen har svischat förbi ordet. Så alltså får jag inget sammanhang och kan därför inte få ihop något arbete. Jag vill ju bara få det gjort också så att jag kan fortsätta med andra viktigare arbeten så jag kan bli klar med Samhäll B och äntligen stryka något från min psykiska och mentala stress-lista.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0