Önskelista

Nu när första snön kommit "på riktigt" så måste man ju tänka över vad man önskar sig i julklapp! Det känns tidigt, men så tycker jag det känns varje år nu för tiden. "Va?? Redan? Mindre än 2 månader? Va?" Jaja. Men i år består min önskelista av detta.

  • Ny Tempur-kudde, då min nuvarande inte redigt passar den "nya" sängen.
  • Trivial Pursuit - Familje upplaga.
  • Sagaform CLUB - glas. Allglas, Martini, Snapsglas eller Champagneglas. 

I år känner jag att det  blir inte mycket present att ge bort då det är tight med pengar, så jag och systern har tagit en paus i vårat presentande till varandra och fortsätter det när vi båda har lite mer pengar. Så i år blir det bara mor och far som får presenter.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0