Lisabeth får present

Ja, idag är det så att jag ger mig själv en present och det enbart därför att jag måste få lite motivation att fortsätta med mitt ständiga pluggande. Just för tillfället har jag idag lämnat in tre arbeten och skrivit ett stort prov! Så idag kände jag att jag behövde lite push för att fortsätta plugga. För det är ju inte så att nu när jag har lämnat ifrån mig stora arbeten och betat av ännu ett prov att det slutar där, NÄ, än är det inte jul =( och Mycket måste göras innan dess. Så det är visst bara att fortsätta pluggeriet, buhu!

Jag känner mig en aningen stressad att det "snart" är jul och jag inte kommit igång med en kurs ens, dock fortsätter den även nästa termin, men man vill ju gärna starta den innan höstterminen är slut. Och på toppen av allt så har jag lovat att fixa med en återträff...Dock så är Adisa och Johannes väldigt duktiga att göra det mesta och jag bara hänger på. Bra jobbet, jag lovar att jag inte ska cred för det ni gjort =)



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0