2004

Sitter och kollar på gamla bilder...och när jag sitter här och kollar så slår det mig att 2004 var ett speciellt år. Det var det sorgligaste år jag någonsin varit med om och hoppas aldrig att jag får vara med om så många separationer på ett och samma år igen, men samtidigt som det var så sorgligt så var de ett av de bästa och roligaste åren i mitt liv. Känns konstigt att säga sorgligt och roligt i samma mening, men tyvärr är det sant.

Jag tänker framförallt på
  • De många och roliga resorna till Isaberg med en väldigt blandad grupp.
  • 9C:s resa till London slår väldigt högt, fan va kul vi hade.
  • 9ans Cabaré
  • 9ans skolavslutning - både rolig och sorglig
  • Kalas-turnén i Varberg
  • Julbak i kyrkan - som spårar ut
Ett litet urval av bilder från 2004. Åh det är inte bara bilderna som är helt underbara utan det finns filmer också...de är för jäkla roliga. Skulle vilja lägga upp de här men vill inte lägga ut de på YouTube, vet inte hur man gör...





Nu när jag tittar på bilderna igen så kommer jag på kaoset när vi skulle "klä-vagnen" innan skolavslutningen. Det är kul att läsa vad vi skrev om varandra, en del fyndigare än andra. En del tyckte jag till och med var elaka!

Min "Gamla bettan, säkert 42+", den var kul för det fanns lite internt bakom det, och en annan intern är ju Clara's som också är lite smårolig "Clara är ett offer alla slår, dödar allt hon får", anledningen var en död kattunge, en död penna och hon älskar får och ja, hon fick många slag under högstadie-tiden.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0