Var finns inspirationen?

Jag måste hitta inspirationen till skolarbetet igen, det har varit bortfluget i någon vecka nu. Jag har inte gjort någonting på de arbeten jag ska, jag börjar få panik, jag vill inte stressa ihop det mot slutet. Men vad ska man göra när man inte har någon som helst inspiration?! Någon som har något tips vad man ska göra för att få tillbaka inspirationen?





ps. så har jag jätteont i baklåren idag, antar att det var trädgårdsjobbet igår. hur mår mamma och pappa? ds.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: adisa

har heller ingen inspiration, men om du hittar din så säg till var så ja kan se om min finns där.. ja har tydligen tenta nästa o nästnästa vecka, omtenta o de har ja inte pluggat på alls..

2009-05-03 @ 21:34:35
URL: http://adisam.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0