Senaste dagarna.

Valborgmässoafton
Ja, då var vi ju hemma hos Emilie och Rille. Jag fixade med maten och vi alla blev mätta tror jag, till och med lille "Carl Jan" tror jag blev mätt! Jag fick ett anfall -kli i ögonen- vid elva tiden så vi åkte hem och jag somnade med en kall handduk över ögonen, annars var kvällen lyckad tycker jag.

Första maj
Slappade på dagen, tittade på "Adam och Eva". Vid 17-tiden gick jag och Fidde över till Lotta och där var Pip och vi förfestade med varsinna öl, innan vi begav oss till Kina Wook där de andra väntade. Det var trevligt och vissa var fullare än andra, vissa pratade mer än andra och vissa var tröttade än andra, jag var trött! Men jag hade kul i alla fall och vissa av oss var kvar ändå tills halv tolv tror jag. Jag gick hem och sov ett tag tills Fidde dundrade in vid klockan halv två tror jag.

Lördag
Jag var otroligt uttråkad så jag åkte hem till mor och far och tittade på när de åt. Testade som sagt spikmattan. Fikade lite och sen hade jag inget för mig så det slutade med att jag hjälpte till lite med trädgården. Som sagt det gjorde ont dagen efter. Sen beslutade jag och mamma att vi skulle grilla hamburgare, något min familj aldrig gjort! Jag bakade hamburgebröd, mamma gjorde dressing och så hjälptes vi åt med stekarna. De blev redigt goda och de kändes "lite" nyttiga i och med att vi gjort allt från scratch.



Ser det inte gott ut?

Söndag
En mycket seg och tråkig dag. Kollade på "Life of Ryan" hela dagen, kunde inte sluta. 

Måndag
Körde mormor till staden till läkaren. Efter läkarbesöket, följde en rad olika uppdrag. Men vi lyckades hitta allt hon sökte och hon fick med en hel del grejer hem. Jag fick med mig ett skohorn =) Trevligt med lite utflykter, det tror jag mormor tycker med! Jag tror det är uppskattat från båda håll!
 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0