Tupperware

Jahopp då har man varit på första Tupperware partyt i någorlunda vuxen ålder. Minns att jag var hemma hos Agneta med mamma för ett herrans massa år sedan. Det var trevligt och en väldig spridning bland folket. Kul att träffa Mara och Rijana igen. Rijana är så tjock =) Babyn är beräknad tills tisdag. Så spännande. Så klart är jag ju sämst på att stå emot så jag handlade en massa och mer vill jag ha. Men så klart ska jag själv ha ett party längre fram, i juni och Lotta verkar ju ha dessa tillställningar ofta så jag ska nog hinna med att skaffa mig lika mycket som de andra kvinnorna hade. Det var ju bara inbitna Tupperware-fan jag var med, de hade i princip allt i katalogen och alla kataloger sedan tidigare år ; ) 

Stressade till partyt med för jag var i stan med mamma och handlade liteoch hälsade på systern. Jag var så trött på min garderob nu i veckan så jag var tvungen att inhandla lite smått och gott och billigt. Lite tights inhandlades och en vit body, äntligen har Gina fått in body'sarna igen. Sen köpte jag en prickig topp från Åhléns och en mini kofta i lila därifrån och en annan vit t-shirt från Gina. Det är härligt att jag äntligen kommit på charmen att handla billigt och mycket än dyrt och få =)

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska vinka hej då till mamma&pappa imorgon, de far till Singapore och Borneo i två veckor.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0