Stryk

Jag kan äntligen stryka en grej från min skollista, SKÖNT! Och Brott och straff har jag tagit mig igenom halva boken, äntligen!

  • "Brott och straff" - tankar, tycken och redovisning
  • Nationellt prov i Svenska - läsa igenom texterna till provet
  • Samhällskunskapsfrågor - Hur USA och Storbritannien styrs
  • "The happy prince" - tankar, tycken och redovisning
  • Skriva engelska uppsats om realism och victorian age
  • Historafrågor - Revolutionernas tid och senare prov
  • Religion - Prov i Islam, Judendom och Kristendom
  • Historia - Fördjupning på 4-5 sidor och prov

  • Nu ska jag hoppa in i duschen. Joanna kommer sen. Jag tror jag ska grädda lite våfflor, det är ju våffeldagen idag.


    Vad har du på ♥ ?

    Vad har du på ♥ ?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)


    URL/Bloggadress:


    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0