Ett stort stort TACK!

Ikväll har jag haft ett Mary Kay party hemma hos mig med mina vänner. Jag har haft jätte trevligt och jag har fått jätte fina presenter. Det festligaste är att jag har ju här på bloggen skrivit om att jag har lagt undan grejer på Mimmi's magasin utan att ens ha en tanke på att önska det i present eller att någon skulle gå dit och handla det. Men som jag berättade i tisdags så hade ju mamma gjort det i alla fall och jag vart jätte överraskad! Fidde sa sen att han också tänkt att gå och köpa det innan vi bestämde för att lägga pengar på en resa istället. Och idag så när jag hade öppnat paketen från Ida, Sarah, Evelina och Fanny så berättar Ida att när hon var och handlade de sakerna så hade de också tänkt att köpa det jag hade lägt undan men att mamma hunnit före. Men de hade istället köpt en pumpflaska att ha diskmedel ioch ett ställ att lägga diskborsten i, också av märket Cult. Jag blev så jävla glad. Jag verkligen älskar ju de grejerna nu, jag har helt fullt i vardagsrummet, haha.
Jaja, åter till det festliga i hela berättelsen. Och när jag fått min present av Adisa så säger hon "Om jag hade kollat på din blogg lite tidigare så hade jag ju köpt det du hade lagt undan på Mimmi's Magasin". Så alla mina närmaste är smartare än vad jag är, haha, inget nytt egentligen men men. Jag är så imponerad så jag har inga ord för det. Men av Adisa fick jag i stället en sån ljuslykta som jag fått i inflyttningspresent av henne, fast den stora varianten. Jag som letat efter en ljuslykta hur länge som helst! Så tack tack. Sen fick jag en rolig resedagbok men massa fyndiga saker i, skojigt.

Mycket sto och stimm blir det med sju tjejer, en dam och smink. Men snygga och fräscha blev vi. Jag hoppas att de andra tyckte det var roligt, jag tyckte det i alla fall =)



Ljuslyktan och boken jag fick av Adisa.
(Lyktan ser ganska liten ut på bilden men den är ganska stor.)




Cult-settet jag fick av Evelina, Fanny, Ida & Sarah.



Tulpan är numera min favoritblomma, om ni inte förstått det tidigare =)
Så Hillevi prickade rätt när hon köpt tulpaner till mig.
De är jättefina.


(Jag har några bilder från själva sminkningen och så men jag tror inte att alla skulle uppskatta att jag lägger upp de här =) )

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0