Jag skulle ju ha vilat idag

Jag väcktes av att Fidde ringer, vid elva tiden, upp och hoppa. Inget mail från kilroy =( Jag börjar bli väldigt otålig nu.  Så här lång tid ska det ju inte ta tycker jag. men men väntar väl tills imorgon med kanske...hade ju varit kul och ha det som en liten present imorgon i alla fall att vi har bokade biljetter. Men så verkar det ju inte bli. Efter att suttit och glott på datan utan att göra något vettigt förutom att uppdatera inkorgen på Hotmail ungefär 100ggr på ca 10minuter så fick jag nog. Här måste det sysselsättas. Jag gick och handlade mat och jord. Planterade om den nya växten, det blev bra. Därefter diskade jag, kastade de gamla lakanen i tvätten, dammsugade, dammade, torkade golvet, ristade av sängkläderna, lagade mat, diskade igen. Sen är det ju så himla fint väder ute eller det var allldeles nysses i alla fall, sol och blå himmel, så jag gick ut och gick en kortis runda. När jag kom hem fick jag en sån vårkänsla så jag öppnade typ alla fönster i lägenheten och bara vädrade, oh det luktar så gott. Vårdoft varvat med rengöringsmedlet jag använde när jag torkade golvet. Härligt. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på dock. Ska nog gå och ta en fika hos mormor och morfar.

Imorgon fyller jag år =)


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0