Avundsjuka

Jag är avundsjuk på min syster som glassar runt i Thailand, jag vill med. Och inte nog med det, så plågar jag mig själv med att läsa min dagbok från förra året när jag var där och reste runt. Jag läser den dag för dag. Jag och Fidde kollar på resor till Thailand med så vi kan med få glassa runt lite, vi är faktiskt värda det, Fidde som jobbar över som en tok och jag som bara får VG och MVG i skolan =) Vi får la se om vi har råd, eller om jag har råd snarare.




Dagboken från förra året



(Jag får se om jag hinner läsa klart "Brott och straff" innan den ska lämnas tillbaka, men du kan ju låna den på bibblan sen, Pappa) 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ida

Födelsedagar är bra skit. Firar vi dig på torsdag? Puss

2009-03-08 @ 16:12:14

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0